måndag 4 juli 2011

Spännande vecka

Denna vecka är spännande för mig då vi får veta ifall vi lyckats denna gång eller inte. Under veckolutet lyckades jag faktiskt rikta mina tankar annanstans. Och arbetsveckan satte igång med sådan fart att jag idag inte hunnit fundera så mycket på saken heller.

Men de stunder jag går och funderar så känner jag väldigt noga efter hur det känns i kroppen. Lite ont i magen, det liksom kniper till ibland. Inbillar jag mig bara eller är dethär annorlunda än det brukar vara? Visst är brösten lite ömma och en finne har dykt upp på hakan. Det brukar jag väl inte ha? Så kanske! Temperaturerna hade gått upp ganska bra de senaste dagarna men imorse hade den gått ner 0,3 grader sen igår. Och det är väl inte ett så positivt tecken? Fast det kan man ju bortförklara med att termometern jag använder inte är en "specialtermometer" för basaltemperaturer.

Allt som väger för graviditet så tror jag på och allt som väger emot så bortförklarar jag.
Vågar inte göra ett test än, för det är nog för tidigt. Dag 25 är på gång just nu. Men tänk om det skulle växa något inne i mig. Nåt sånt här:






Hatar att gå och vänta!

Inga kommentarer: