torsdag 28 juli 2011

Clueless i dag 22

Dag 22 är snart förbi men har naturligtvis ingen aning om hur det gått. Tills onsdag nästa vecka ska jag hålla mig med eventuella graviditetstest, har jag bestämt. Det händer mycket de närmaste dagarna så har som tur annat att tänka på. Vi ska (äntligen) åka till en fotograf för att ta våra förlovningsbilder. Sen kommer mamma på besök och så bär det av till syster på söndag, tillsammans med mamma. Har inte bestämt hur länge jag ska stanna där än. Bara en natt tror jag. Har blivit blivit så van att vara hemma för det mesta så slappnar bäst av här.

På tal om graviditetstest så verkar det ju finnas sådana i mängder och massor. Vilka är bra, vilka ger resultat tidigt, dvs redan före mens borde ha börjat.. Tänk om det visar negativt bara för att man gjort testet för tidigt och så blir man helt deppad på grund av det. Får nog ta och köpa fler test så jag kan testa flera gånger. :)

Inga kommentarer: